خرید شارژ ایرانسل
اس ام اس های جدید و متن های عاشقانه
خرید شارژ ایرانسل
جمعه 21 خرداد 1394برچسب:, ساعت 23:59 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

عاقا من یه همکلاسی دارم هر جی می گذره بیشتر پشیمون می شم که بهش شمارمو دادم انقد اس هاش بی خوده که اسمشو (ایرانسل) گذاشتم که تا اسش اومد سریع به زرث قاطع پاکش کنم:))

اس ام اس جدید ایرانسل

کی شماره موبایل آمریکا میخواد که رو وایبرش نصب بشه... با پیش شماره ۰۰۱ تنها با ۲۰۰۰ تومان شارژ ایرانسل؛ یک شماره تلفن بگیرید اگه متقاضی زیاد بود و کامنت بزارن؛ در پست بعدی توضیح بیشتری میدم...

پیامک در مورد شارژ ایرانسل

دیروز رفتم خونه مادرشوهرم.... گوشیشو برداشتم اسممو پاک کردم بجاش زدم ایرانسل حالا هی پیام میدم به عروس خود نیکی کنید شاید که رستگار شوید بنده خدا حالا هی زنگ میزنه قربون صدقم میره منم کیف میکنما ؛-))

جملات در مورد ایرانسل

ایرانسل در آینده ای نزدیک: مشترک گرامی راستی با اون طرف به هم زدی؟ بی خیال همراه اولیا همشون همین جورین!!!! صبر کن یه ایرانسلیشو واست جور کنم که همه تو کفش بمونن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خرید شارژ ایرانسل

دیروز داشتم با جنیفر لوپز چت میکردم خودش بودا عکساشم مال خودش بود . . . . . . . . فقط ازم شارژ ایرانسل میخواست!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
دیگر موارد